Dankwoord Kerstmis

Zoals ieder jaar past het een dankwoord uit te spreken voor al diegenen die op één of andere manier hebben bijgedragen om Kerstmis, het feest van Jezus geboorte, op een passende wijze te kunnen vieren. Wij mogen terugblikken op twee mooie vieringen.

Daarom danken wij eerst al diegenen die de kerk op voorhand hebben klaar gemaakt: de bouwers van de kerststal, de planters van de drie grote kerstbomen, de versierders van de kerstbomen met zilveren kerstballen en vele witte lichtjes, diegenen die de kerk versierden met bloemen, en dit jaar speciaal Danny Blommaerts die zorgde voor de feestelijke sfeerverlichting.

Ten tweede danken we al diegenen die de missen van Kerstmis muzikaal hebben opgeluisterd: voor de Middernachtmis: de hoornblazer, pianist en zangeres, bespelers van dwarsfluit en harp voor de middernachtmis, met uiteraard ook allen die bijdroegen aan een enthousiaste samenzang. Voor de hoogmis: het koor Pastorale o.l.v. Greet Liekens.

Ten derde danken we diegenen die dit jaar Maria en Jozef waren alsook de engelen, de herders, de soldaten.

Ten vierde natuurlijk ook van harte dank aan de talrijke misdienaars van klein tot groot in beide kerstvieringen. En tenslotte: dank aan Wapaje voor de Glühwein en chocomelk na de nachtmis.