Toekomst

Bij dit artikel vindt u al enkele sfeerbeelden van de dankviering op 13 september. Er zullen later misschien nog foto’s volgen en er zal een beetje verder verslag uitgebracht worden hoe de kerk en haar interieur langzaam maar zeker aan een nieuw leven zullen beginnen. Als (toekomstige) parochie- of zoneploeg van groot Sint-Katelijne-Waver beseffen wij heel goed dat door de sluiting van de kerk daarom de inwoners van Hagestein niet allemaal plotseling zijn verdwenen! Daarom spreken wij de wens uit dat de gelovigen van Hagelstein zich heel vlug in de kerken van Katelijne-centrum en/of O.-L.-Vrouw-Waver thuis voelen en dat zij net zoals vroeger, uiteraard vooral voor het ontvangen van de sacramenten, beroep durven blijven doen op hun pastoor en andere verantwoordelijken binnen onze parochiezone.