Start vormselcatechese Goede Herder

Zondag 6 september werd in de Goede Herder het officiële startschot gegeven voor de vormselcatechese. Een aantal vormelingen en hun ouders kwamen die ochtend afgezakt naar de parochiekerk om daar deel te nemen aan de misviering en na een kop koffie en een glas fruitsap kennis te maken met de catechisten. Ze kregen ook de nodige uitleg over het catecheseprogramma en over wat er allemaal van hen verwacht wordt. In ieder geval: jongeren, ouders én catechisten lijken er wel zin in te hebben… We regelden meteen ook een aantal praktische dingen met de inschrijvingen. Het lijkt er alvast op dat we een boeiend jaar tegemoet zien, waarin we samen mogen ontdekken wat het geloof in God en Jezus voor ieder van ons kan betekenen.