2e editie Wapaje weekend

Beste jongeren van Wapaje en Co, Beste misdienaars, Beste ouders, Na een geweldig zomerkamp in Cornimont kijken wij, de leiding van Wapaje en Co, ernaar uit om jullie nog eens terug te zien. Daarom organiseren we binnenkort een weekend: van vrijdag 6 november om 18:00 tot zondag 8 november om 12:00. Zo is het weer een blij weerzien van onze groep.

Waar?

Chirolokalen Elzestraat, Clemenceaustraat 109A (achter de kerk), 2860 Sint-Katelijne-Waver.

Inschrijving en kostprijs?

Als er 10 EUR wordt overgeschreven met de vermelding van de naam van het kind, is de inschrijving in orde. Dit brengt met zich mee dat je best de overschrijving doet ten laatste op 30 oktober. Het rekeningnummer van Wapaje en Co is: BE54 9795 3835 9297.

Vervoer?

Omdat we binnen onze eigen gemeente blijven, vragen we aan de ouders om hun kind zelf te brengen. Wie toch niet zelf ter plaatse kan geraken mag zich wenden tot Margaux Cannaerts. Zij zal dan naar een oplossing zal zoeken. Dit kan via het Wapaje contactformulier. Je kan natuurlijk ook altijd contact opnemen met bevriende ouders.

Maaltijden?

We veronderstellen dat er vrijdagavond reeds thuis gegeten wordt. Die avond voorzien we wel nog een wafel met chocomelk. De leiding zorgt voor de andere maaltijden.

Wie mag er mee?

De Wapaje is gegroeid vanuit de misdienaarswerking van O.-L.-Vrouw-Waver. Ook nu blijven de misdienaars van de verschillende parochies onze eerste genodigden. Maar wij verwelkomen ook graag nieuwe jongeren, als dezen niet jonger zijn dan 9 en niet ouder dan 17.

De leiding?

De leiding groep bestaat uit tien Christelijk geïnspireerde, enthousiaste jongens en meisjes met als hoofdleider Egon Istas. Je kan hem bereiken op 0497 16 79 75 of via het Wapaje contactformulier.

Slaapgelegenheid?

Er zijn vier ruimtes om te slapen, twee voor de meisjes, twee voor de jongens. Wij zullen uitdrukkelijk vragen aan de jongeren heel de nacht op hun eigen slaapplaats te blijven, behoudens een toiletbezoek.

Wat meebrengen?

• Zaklamp of lichtje op GSM