Jaarlijkse processie Katelijne-Kermis

Ook in 2019 zal op de zondag van Katelijne-kermis een processie door enkele straten van Katelijne-centrum gaan. Het is een mooie traditie van de Sint-Catharinaparochie. Deze traditie willen we ondersteunen met de andere parochies. Met heel onze geloofsgemeenschap naar buiten treden mag wel eens. Daarom kondigen wij nu reeds aan dat deze processie zal doorgaan op zondag 8 september 2018, onmiddellijk na de eucharistie van 9:30. Dit jaar zal onze processie zeker het kapelletje aandoen van O.-L.-Vrouw van Lourdes. Want Lourdes viert haar 160-jarig bestaan. Wij rekenen er op dat de mensen en de groepen die anders een taak op zich namen, dat nu ook zullen doen. Schrijf dus zondag 8 september met rode letters in uw agenda.