Uitbeelden kerstverhaal

Beste vormelingen
Beste ouders

1. Ieder jaar beelden de vormelingen in onze parochie het kerstverhaal uit en nemen nog andere taken op zich voor de middernachtmis. De repetitie voor jullie staat hiervoor op de kalender: woensdag 20 december van 13:30 tot 15:00. De rollen worden verdeeld en de kleren worden gepast: Maria, Jozef, Herders, Engelen, Soldaten, misdienaars. En het rollenspel wordt ingeoefend. Spreken hoeft niet, alleen uitbeelden. Voor de nachtmis zelf wordt je in de pastorij verwacht op zondag 24 december ten laatste om 23:30.

2. Vormelingen die niet naar de nachtmis kunnen komen, worden van harte uitgenodigd om de misdienaars te komen helpen In de mis van kerstdag (maandag 25 december om 11:00). Zij komen ten laatste tegen 10:35 naar de sacristie in de kerk. Ervaren misdienaars helpen jullie dan en geven jullie een taak.

3. Voor iedereen die wat dan ook mee deed in de nachtmis of met Kerstmis zelf is er op donderdag 28 december een Kerstfeest in de parochiezaal, Leemstraat 20. We beginnen om 14:00 en eindigen om 18:00. Tijdens het kerstfeest verloten we pakjes en doen we enkele activiteiten. Rond 16:45 zullen we samen iets lekkers eten. We vragen dat iedereen die naar het kerstfeestje komt, hiervoor een pakje zou meebrengen van max. 6 Euro. En dan loot jij het pakje dat door iemand anders is meegebracht.

Met heel veel groetjes,
Pastoor en catechisten