Missiecongres 2024

TWEEDE EDITIE VAN HET MISSIECONGRES IN BELGIE. Mis het niet!

Hoe kunnen wij vandaag de dag getuigen van de schat die ons geloof is? Dat is de vraag die centraal staat op het Missiecongres dat doorgaat in maart 2024.

Jong of oud, gelovig of op zoek, alleenstaand of getrouwd, aan het werk of met pensioen, priester of religieus: iedereen is van harte welkom voor dit weekend van ontmoeting, gesprek en herbronning. Het Missiecongres wil een bron van inspiratie zijn voor missionaire ideeën, met ruimte voor stilte en gebed – voor ontmoeting met God. Het programma omvat niet alleen panelgesprekken over maatschappelijke kwesties, verfrissende workshops over bestaande initiatieven en inspirerende sprekers die je zin geven om zelf in actie te komen, maar ook momenten van verbondenheid tijdens gebedswakes en eucharistievieringen.

Praktisch:

• Waar? Basiliek van Koekelberg in Brussel
  • Wanneer? 15-16-17 maart 2024. Deelnemen voor één dag is ook mogelijk.
  • Accomodatie? De parochies en vrijwilligers van Brussel en omstreken bieden overnachtingsmogelijkheden aan wie van ver komt.
  • Voor kinderen en tieners is er opvang en een aangepast programma.

Bekijk het volledige programma en blijf op de hoogte: www.missiecongresmission.be

Zegt het voort!
Ben je enthousiast? Zeg het dan voort aan vrienden, bekenden en medeparochianen! Vraag gratis folders en posters aan, of download ze hier om de informatie digitaal te verspreiden.