Catechesebijeenkomst 25 september

Plaats en tijdstip:

• Kerk Goede Herder 9.30 uur begint de eucharistie. Graag minstens 5 à 10 minuutjes voordien ter plaatse. Heel het gezin - mama, papa, broers en zusjes - zijn van harte welkom.
  • Einde van de eucharistie rond 10.20 uur, met voor de vormelingen een koek en een beker fruitsap of frisdrank. 25 september is toevallig de vierde zondag van de maand, dus alle mensen in de kerk zijn ook uitgenodigd voor een kop koffie na de viering.
  • Catechese van 10.45 uur tot 12.30 uur.

Benodigdheden:

• Je pennenzak met daarin onder meer een schaar.
  • Een slechte T-shirt of een schort, om over je gewone kleren aan te trekken.
  • Een stuk karton, A4-formaat of ietsje groter en een plastic zak, een beetje groter dan het karton.
  • Je mag ook een aandenken meebrengen aan je doopsel: je doopkaars, een foto,… of een ander bijzonder voorwerp dat aan je doopsel herinnert.

(Wanneer het om dingen gaat die nogal kwetsbaar zijn, mag je uiteraard ook een afbeelding of een kopie meebrengen.)