Dankviering Priester Ronald

Sinds 1 december 2012 woont Ronald Villarreal in onze parochie op de pastorij. Hij was bij ons 7 maanden diaken en 15 maanden priester. Op zaterdag 4 oktober wordt hij tijdens een feestelijke eucharistie als nieuwe parochiepriester aangesteld voor de parochies van Holsbeek, Nieuwrode, Sint-Pietersrode, en Kortrijk-Dutsel. In O.-L.-Vrouw-Waver en Hagelstein willen wij hem dank betuigen in de eucharistie van zondag 28 september om 11 uur. Na de mis wordt hem een receptie aangeboden zodat iedereen hem kan komen de hand schudden. Ronalds aanwezigheid onder ons was kort maar zeer intensief, zeker als we terugdenken aan de festiviteiten rond zijn priesterwijding. De dankviering wil natuurlijk niet zeggen dat we van priester Ronald helemaal afscheid nemen. Hij blijft bij ons zeker welkom als zijn nieuwe opdracht hem dat mogelijk maakt.