Venite Adoremus 2023

Naar aanleiding van het feest van de heilige Catharina is er in de Sint-Catharinaparochie ieder jaar gedurige aanbidding van het heilig sacrament. Met deze aanbidding van het heilig sacrament sluiten wij aan bij een elfdaagse van gedurige aanbidding in ons bisdom, non-stop, dag en nacht. De aanbidding is op zondag 26 november van 13:00 tot 15:00, met plechtig lof om 14:30 en slotzegen rond 15:00.

Op donderdag 16 november begint het zgn. festival voor aanbidding. Op die avond is er in O.-L.-Vrouw-Waver om 19:00 eucharistie en daarna aanbidding tot 20:15. Wij hopen dat vele parochianen een half uur van aanbidding op zich willen nemen zodat het heilig Sacrament op geen enkel ogenblik alleen zal worden gelaten.